Screen Shot 2016-02-28 at 7.27.43 PM

Dermatologs iesaka sagatavot ādu vasaras brīvdienām

Lielākā daļa rietumu un ziemeļu Eiropas iedzīvotāju vasaras brīvdienu laikā iegūst ādas apdegumus. Parasti, pavadot stundas un dienas saulē, izveidojas vēlamais iedeguma tonis. Pagaidām lielākā daļa cilvēku neapzinās, ka nesagatavotai ādai nav ieteicams pavadīt saulē pārāk daudz laika, jo tas var izraisīt ādas saslimšanas. Continue reading

Screen Shot 2016-02-28 at 7.20.02 PM

Saules gaisma varētu glābt ar pneimoniju slimojošu cilvēku dzīvības

Lai arī sen ir zināms, ka saules gaisma pozitīvi ietekmē cilvēka emocionālo pašsajūtu, zinātnieki no Jaunzēlandes ir atklājuši, ka tā var arī glābt dzīvību cilvēkiem, kas slimo ar pneimoniju. Zinātnieki ir atklājuši, ka D vitamīns, kas rodas un tiek uzņemts saules staru tiešas iedarbības rezultātā, ir galvenais pneimonijas pacientu izdzīvošanas faktors . Continue reading

Screen Shot 2016-02-28 at 7.17.23 PM

Sauļošanās paaugstina vīriešu seksualitāti

Austrāliešu izstrādāts pētījums apstiprina, ka sauļošanās paaugstina vīriešu seksualitāti. Pētījums apstiprina, ka D vitamīns palielina testosterona līmeni organismā. Un ir atklāts, ka zems testosterona līmenis spēj negatīvi ietekmēt vīrieša libido, kā arī pazemināt enerģijas līmeni organismā. Testosterons palīdz saglabāt muskuļu un kaulu sistēmas stiprību gan vīriešiem, gan sievietēm. Lielākā daļa D vitamīna organismā tiek saražota ādā, saules gaismas ietekmē. D vitamīnu cilvēka organisms iegūst arī no pārtikas produktiem. Continue reading

Screen Shot 2016-02-21 at 2.45.17 PM

Īso ziemas dienu dēļ mūsu organisms sauc pēc D vitamīna

Re, kur nāk saule – beidzot! Bet neesiet pārāk sajūsmināts. Lai arī liekas ļoti jauki, ka mēs beidzot vairāk izjūtam dienas gaismu, diemžēl, tas nav pietiekoši, lai nodrošinātu organismu ar tam nepieciešamo D vitamīna devu. Vitamīns D, vēl saukts par saules vitamīnu, jo organisms to absorbē no saules stariem, ir vajadzīgs priekš vesela un stipra organisma.

D vitamīns ir uzturviela, kas veic daudz svarīgas funkcijas jūsu organismā. Palīdzot absorbēt kalciju, tas ir svarīgs kauliem un to izturībai. Lai muskuļi būtu spēcīgi un izturīgi, tiem vajadzīgs D vitamīns, nerviem tas vajadzīgs, lai tie spētu vadīt impulsus, imūnsistēmai D vitamīns ir nepieciešams, lai tā spētu cīnīties ar nevēlamiem vīrusiem un baktērijām.

Continue reading